Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
- товар не був в експлуатації; - товар у працездатному стані (не зламаний); - збережено товарний вигляд виробу та комплектуючих. - немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, що була в упаковці з пристроєм; - збережена в цілісності оригінальна упаковка виробу та комплектуючих; - блістерна упаковка (у разі її наявності) не розкривалася; Товари неналежної якості: Отриманий товар необхідно оглянути поштою, оскільки товар може бути пошкоджений під час транспортування. Якщо ви забрали товар, а вдома побачили, що він несправний, не працює, то повернути товар не можна. Якщо товар зламався, вийшов із ладу в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки не минуло 14 днів), оскільки у цьому випадку діє ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів". Алгоритм повернення товарів: Щоб оформити заявку на повернення або обмін, зв'яжіться за телефоном +380 (97) 446-23-46 або напишіть лист електронною поштою zadovolenijmaluk@gmail.com із вказаним номером замовлення. Товар слід запакувати в картонну коробку з наповненням. Адреса для повернення або обміну: Харків, Нова Пошта, відділення №116. Повернення відбувається протягом 7 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.