Продавець Задоволений Малюк розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
81 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 26.05).

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

- товар не був в експлуатації; - товар у працездатному стані (не зламаний); - збережено товарний вигляд виробу та комплектуючих. - немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, що була в упаковці з пристроєм; - збережена в цілісності оригінальна упаковка виробу та комплектуючих; - блістерна упаковка (у разі її наявності) не розкривалася; Товари неналежної якості: Отриманий товар необхідно оглянути поштою, оскільки товар може бути пошкоджений під час транспортування. Якщо ви забрали товар, а вдома побачили, що він несправний, не працює, то повернути товар не можна. Якщо товар зламався, вийшов із ладу в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки не минуло 14 днів), оскільки у цьому випадку діє ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів". Алгоритм повернення товарів: Щоб оформити заявку на повернення або обмін, зв'яжіться за телефоном +380 (97) 446-23-46 або напишіть лист електронною поштою zadovolenijmaluk@gmail.com із вказаним номером замовлення. Товар слід запакувати в картонну коробку з наповненням. Адреса для повернення або обміну: Харків, Нова Пошта, відділення №116. Повернення відбувається протягом 7 днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner