Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Магазини Rozetka
- УкрпоштаОплата при отриманні на пошті
- СамовивізМісто: Харків; Метро: академіка Павлова; Вулиця: академіка Павлова 120а (бізнес центр 120)
- Доставка кур'єромБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Доставка виконується кур'єром Нової пошти за тарифами перевізника. При замовленні від 3000грн кур'єрська доставка безкоштовна.
- УкрпоштаОбирайте товар та спосіб доставки «Укрпошта». Ми зв'язуємось з Вами, та підтверджуємота оформленя замовлення. Генеруємо ярлик (накладну) в замовленні та відправляєте його по згенерованої в замовленні накладній. Доставка по Україні - 14 днів, по області - 5 днів, а по місту 3-4 дні
- Нова ПоштаОбирайте товар та спосіб доставки «Нова пошта». Ми зв'язуємось з Вами, та підтверджуємота оформленя замовлення. Генеруємо ярлик (накладну) в замовленні та відправляємо його по згенерованої в замовленні накладній. Доставка по Україні - 3-5иднів, по області - 1-3 днів, а по місту1 день
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- Післяплата
- Оплата на рахунок
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: царапин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: царапин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.